czwartek, 5 lipca 2012

Derma Roller - wywiad środowiskowy


Witajcie! Dziś będzie ciąg dalszy o roleczkach:)
Zanim przejdę w swoim wpisie blogowym do konkretów, chcę byście wiedzieli, że zanim zdecydowałam się na terapię tego typu i zakup urządzenia przeszłam bardzo długą drogę na którą opierały się nie tylko informacje zdobyte w internecie ale także porady u kosmetologów, którzy z tą terapią mają styczność w swoich gabinetach.
Cały rynek tych urządzeń nie wygląda tak kolorowo jak by się mogło to wydawać. Na dzień dzisiejszy mamy już kilkadziesiąt dostępnych urządzeń, a zabiegi nimi nie są tak aż rozpowszechnione.
Najszersza oferta oczywiście pochodzi z dalekiego wschodu. Można by powiedzieć, że zalała nas chińska fala :(
Derma Rollery też cenowo kształtują się bardzo różnie. Najtańsze z nich można otrzymać już za ok 30zł. Natomiast najdroższe w kwocie ok 500zł. Ogółem na polskim rynku niewątpliwie dominuje najtańsza półka - do ok 100zł za szt. Czy to oznacza, że ta cena jest właściwa za to urządzenie? Czy wydając więcej nie przepłacę? Czym mam się sugerować podczas wyboru?
Zapewne każda z Was ma takie same pytania przed wyborem tego właściwego. Nie raz bowiem łapałam się za głowę kiedy nachodziła mnie ogromna chęć zakupu a z drugiej strony było pytanie KTÓRY???

Do tematu jednak po dużych zmaganiach podeszłam bardzo rozważnie. Przeanalizowałam sobie do czego miałaby mi służyć rolka i jakie jest jej zadanie. Nie oszukujmy się - jak na terapię domową sprawa z rolowaniem wygląda bardzo poważnie, gdyż jest to jak same wiecie mikro nakłuwanie naskórka za pomocą drobniutkich igiełek. I w zasadzie zdrowy rozsądek podpowiada, że taki Derma Roller powinien być bezpieczny, konkretny, profesjonalny.

Teraz pytanie jak odróżnić taki roller, który będzie spełniał powyższe kryteria?
I tutaj zaczynają się strome schody :((((
Np. weźmy to urządzenie:

MT Roller 540
na allegro jest dostępne za 47zł - http://allegro.pl/oryginalny-mt-derma-roller-540-igiel-0-5-mm-box-i2446562642.html
na innym sklepie jest za 184,50zł - http://www.alster-medica.pl/index.php?page=shop.product_details&category_id=7&flypage=flypage.tpl&product_id=291&option=com_virtuemart&Itemid=2
a jeszcze na innym sklepie widziałam go za 299




I tak jest w kilkoma innymi Derma Rollerami!!!!!!!!!!! O co tu chodzi!?
Czy te tanie to podróbki a drogie to oryginały? Jak je rozpoznać skoro wyglądają identycznie?
A może to po prostu jeden i ten sam roller tylko sklepy naliczają sobie tak wysoką marżę?

Poszukiwania informacji w internecie doprowadziły mnie na forum gdzie ktoś podał link, który dość jasno zobrazował jakie produkty docierają do nas z Chin a także w jakich cenach są one u producentów do nabycia. Chwała tej osobie, która udostępniła tą stronę bo ja jestem z tego odkrycia bardzo zadowolona.

 I teraz weźmy przez nas przyklad MT Roller 540 igieł oraz sprawdźmy na ALIBABA.
Oto wynik: http://www.alibaba.com/product-gs/536442601/540_micro_needle_mt_derma_roller.html
Produkt pochodzi z Chin i potencjalny zainteresowany nabywca przy zakupie 100szt zapłaci za jedno urządzenie 1$. Super! czyli 3,40zł
Posprawdzajcie i swoje rolki. Odszukajcie oferty na alibaba i sprawdźcie ile kosztują one w rzeczywistości.
Mi osobiście po tym że odkryciu nasunęło się jedno pytanie - z czego są te igły robione skoro koszt jest tak bardzo niski? Czy możemy mówić, że oddajemy naszą skórę w tzw bezpieczne ręce?

Jednak mimo wszystko moje odkrycia mnie nie zniechęciły, gdyż w śród podróbek, bez względu na kategorie produktów w jakich się obracamy, zawsze są te właściwe. Jak już wyżej wspomniałam - oryginały.

Moi drodzy, po rozmowie z kosmetologami, którzy prowadzą bardzo zaawansowane gabinety dowiedziałam się, że są to te których z całą pewnością nie znajdziemy na Allegro. To są te wszystkie rolki, które pod tą samą nazwą firmy mają zarówno Derma Rollery jak i kosmetyki pielęgnacyjne rownież stworzone pod zabiegi mikro nakłuwania.
Na pewno jest to marka:

1. Environ z rollerem Environ Roll-Cit Kosmetyczny
http://sklepestetyka.pl/index/35/urzadzenia_do_regenaracji_w_domu/id

2. Filorga - Filorga Mesotherapist Program
http://filorgasklep.pl/24-filorga-mesotherapist-roller-nctf-program-stymulacji-komorek.html

3. Inno-Derma - Inno Roller (spotkałam się, że na tym rollerem właśnie u kosmetologów)
http://sklepestetyka.pl/szczegoly/2368/innoderma__innoroller_025mm__nowa_koncepcja_pobudzania_syntezy_kolagenu__1szt

4. Medik8 - Medik8 Titanium Dermaroller
http://www.medikan.pl/15-medik8-titanium-dermaroller-03mm.html


W kolejnym wpisie zdradzę jakich rolek ja używałam zanim dotarłam do tej NAJ :) Dodam, że jest ona wśród powyższych czterech faworytów :)))

6 komentarzy:

  1. czekam z niecierpliwością na kolejny post. Dobrze że jeszcze nie zamówiłam rollera na allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że zanim na dobre podjęłam się rolowaniu, to przebyłam "drogę krzyżową" żeby zorientować się w temacie. Rynek staje się tak oszukany :/ ...i to pod każdym względem... :( masakrycznie dużo naciągaczy i podrógek :(
      Na forach huczy od jawnych wpisów zachęcających do zakupów. Jednym z takich drażniących firm jest sklep zadbajocialo.pl. Totalnie przesadzają. Są wszędzie tam gdzie nie ma moderatora :((((

      Usuń
    2. brak mi słów.
      Komuś trzeba zaufać :)

      Usuń
  2. o rany...za późno trafiłam na twój blog :/ alibaba-wszystko Chiny...a mój roller z Allegro już w drodze... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, ja również chciałabym sobie kupić roller i już od jakiegoś czasu przeglądam różne strony w tym temacie. Chcę sobie kupić coś porządnego i zasugerowana wzmnianką o "alibabie" również postanowiłam tam poszperać i aby się upewnić wpisałam "derma roller medik8" i zobaczyłam coś co tak się nazywa i wygląd. Przyznam szczerze ze mnie to zaniepokoiło, nie wiem czy to jest ten sam co z tej strony "medikan" czy nie i nie wiem też jak te wątpliwości rozwiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znalazłam też roller Medik8 na Alibabie, ale po tym jak kupiłam go na medikan nie wydaje mi się, że to podróbka bo i na opakowaniu i na futerale jest adres producenta że Wielka Brytania a nie Chiny. Przeszukałam wszystkie informacje i nie ma nic na temat made in china. Na rolkę nie mogę narzekać. Zrobiłam 23 zabieg i wygląda na to, że igiełki się jeszcze nie stępiły.

      Usuń