Jestem niezależną blogerką, która chciałaby się z Wami podzielić spostrzeżeniami na temat różnego rodzaju produktów kosmetycznych, które z każdej strony zapełniają nasz kobiecy świat w trosce o pielęgnację naszej urody. Niewiele jest bowiem kosmetyków, które w rzeczywistości przynoszą oczekiwany efekt i do którego często powracamy. Zazwyczaj mija sporo czasu zanim odnajdziemy ten upragniony produkt, który spełnia nasze oczekiwania i nie chcielibyśmy się z nim rozstawać, który sprawi, że przeszukamy wszystkie dostępne źródła w celu jego pozyskania.
Mam nadzieję, że moje recenzje i opinie ułatwią wszystkim kobietom decyzję przed nabyciem zupełnie czegoś nowego, a tym które mają skórę wrażliwą tak jak ja oszczędzi to przykrych niespodzianek w postaci podrażnienia i tym samym nieestetycznego wyglądu.
Reasumując:
1. NIE szukam sponsorów dla sprawdzania skuteczności produktów kosmetycznych
2. NIE tworzę artykułów sponsorowanych
3. NIE publikuję wpisów po 2 tygodniach używania kosmetyku
4. NIE organizuję konkursów
5. Jeśli mam kaprys sama stworzę reklamę (np. baner) tylko dlatego, że produkt jest faktycznie skuteczny i przynosi spodziewane efekty jakich oczekuję
6. NIE UDOSTĘPNIAM SWOJEGO WIZERUNKU - nie zależy by stać się twarzą jakieś marki, kampanii itd itd
Sponsorze - szukasz blogerki?
Nie jestem pewna czy to właściwe miejsce.
Nie oczekuj po swoim produkcie samych pochlebnych opinii, artykułów i innych kampanii, które wpłyną na wzrost twojej sprzedaży jeśli z góry wiesz, że kosmetyk nie zupełnie jest skuteczny.
Reasumując:
1. NIE szukam sponsorów dla sprawdzania skuteczności produktów kosmetycznych
2. NIE tworzę artykułów sponsorowanych
3. NIE publikuję wpisów po 2 tygodniach używania kosmetyku
4. NIE organizuję konkursów
5. Jeśli mam kaprys sama stworzę reklamę (np. baner) tylko dlatego, że produkt jest faktycznie skuteczny i przynosi spodziewane efekty jakich oczekuję
6. NIE UDOSTĘPNIAM SWOJEGO WIZERUNKU - nie zależy by stać się twarzą jakieś marki, kampanii itd itd
Sponsorze - szukasz blogerki?
Nie jestem pewna czy to właściwe miejsce.
Nie oczekuj po swoim produkcie samych pochlebnych opinii, artykułów i innych kampanii, które wpłyną na wzrost twojej sprzedaży jeśli z góry wiesz, że kosmetyk nie zupełnie jest skuteczny.