czwartek, 28 czerwca 2012

Pielęgnacja Ciała - Sposób na jedwabną skórę


Od pewnego czasu coraz więcej uwagi poświęca się naturalnej pielęgnacji skóry. Na bok zaczynają odchodzić kosmetyki, które oprócz związków aktywnych posiadają wiele złych substancji, które podczas stosowania sukcesywnie odkładają się w skórze.

Sposób Na Jedwabną Skórę

Nadeszła kolej na olejowe kuracje, które są często wykorzystywane nie tylko u nas, ale także u naszych zagranicznych sąsiadów.
Jak dotąd moje starania w tego typu pielęgnacji opierały się wyłącznie na stosowaniu jakże popularnej oliwki dla dzieci.
Ostatnie poszukiwania skończyły się na olejkach z Weledy (jest to firma o której wcześniej wspominałam na łamach blogu podczas pielęgnacji dłoni). Firma mnie do siebie bardzo przekonuje ze względu na wyłącznie naturalny skład produktów. nie znajdziecie w nich parabenów, sztucznych zapychaczy, związków podrażniających. Wszystko w nich jest pochodzenia naturalnego.
W swojej ofercie mają kilka olejków z:
 
  • Dzikiej róży
  • Arniki
  • Lawendy
  • Brzozy
  • Nagietka
  • Rokitnika
  • Granata


Czuję, że z całą pewnością znalazłam swojego faworyta wśród wielu dostępnych firm udostępniających różnego rodzaju olejki.
W chwili obecnej jestem na etapie zużywania olejku różanego, który ma wszechstronne zastosowanie. Mogę się nim wymasować a także dodać do kąpieli. Posiada piękny zapach - eterycznie bogaty. Skóra po nim jest rzeczywiście aksamitna i gładka. Dla większej wydajności tego olejku mieszam go z oliwą z oliwek, gdyż mam to do siebie, że po wtarciu w ciało olejku muszę troszkę odczekać po czym go spłukać. Nie lubię tego zbyt tłustego jak dla mnie uczucia po samym olejku. Oczywiście spłukując wodą nie pocieram dłońmi skóry ani też nie wycieram potem ręcznikiem a pojedynczymi ruchami dotykam go do skóry zbierając nadmiar wody z ciała.
W marę moich możliwości będę sukcesywnie sięgać po jeden z tych olejków.

Ja swojego nabyłam we Fabryce Zdrowia. Jego cena waha się w granicach ok 90zł za 100ml.

Link: http://www.fabrykazdrowia.pl/39715,weleda-wygladzajacy-olejek-do-ciala-z-dzika-roza-100-ml.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz