poniedziałek, 25 lutego 2013

Odpowiedzi na Wasze maile - o kuracji Derma Roller 2



"Kaśka, śledzę twoje poczynania z dermarollerem. Wiem, że masz już trochę tą rolkę z Medik8. Czy zauważyłaś jakieś oznaki zużycia tej rolki? No bo jednak użyłaś już jej chyba z kilkadziesiąt razy do tego czasu?"
- coolmilka -

Tak, już dość sporo się nią wyrolowałam i nie tylko na twarzy.
Około 30kilku razy już jej użyłam. Jednak nie zauważyłam żadnego dyskomfortu - zwiększonej bolesności zabiegów. Bardzo o nią dbam. Utrzymuję w wysokiej czystości i nie dopuszczam, żeby ktoś inny jej dotykał. Niewątpliwie jest to drogie urządzenie i nie wybaczyłabym sobie gdyby komuś by ono upadło z rąk. Sama też się tego wystrzegam.
Rolka mi służy i jestem z niej bardzo zadowolona.
Z pewnością na tym etapie gdybym zdecydowała się na średniej jakości urządzenie to kupowałabym już 3 sztukę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz