czwartek, 23 października 2014

Przebarwienia - Derma Roller czy serum?


Mam dla was moim drodzy ciekawy materiał o tym jak jedna z dziewcząt jest na dobrej drodze do pozbycia się przebarwienia. Za jej pozwoleniem niżej został opublikowany jej mail oraz zdjęcia jakie otrzymałam.
Przyjemnej lektury :)




"Hej Kasiu,
Mam na imię Ewa i od jakiegoś czasu oczytuję się w rolowaniu. Bardzo zainteresował mnie Twój blog. Praktycznie z każdego Twojego postu dowiaduję się coś interesującego.Wszędzie gdzie indziej zaglądam temat jest opisywany bardzo powierzchownie, ale nie tutaj, nie u Ciebie.
Z pomocą Twoich wskazówek sięgnęłam po rolkę 0.3mm z zamiarem wyleczenia swojego przebarwienia, na które kompletnie nic już nie pomagało. Miałam robione nawet zabiegi Cosmelanem i nic nie drgnęło, aby chociaż na trochę przebarwienie zbladło. Do zabiegu przygotowałam się bardzo dobrze z tą różnicą, że rolkę zakupiłam dość tanią, bo nie wiedziałam czy przekłuwanie skóry przypadnie mi do gustu. Za to w serum na przebarwienia zainwestowałam porządnie, bo skłoniło mnie White Balance Click z polecanej przez Ciebie marki Medik8. W rezultacie nic innego ciekawszego na przebarwienia nie znalazłam. Czytałam trochę o tym kwasie kojowym i muszę przyznać, że miał bardzo dobre opinie. W ogóle zaskoczyło mnie co trzeba zrobić, aby je zacząć używać. Zazwyczaj się buteleczkę odkręca a tutaj nie. Najpierw trzeba nadusić na nakrętkę, w której znajduje się proszek. Proszek spada do płynu w buteleczce. Trzeba porządnie wstrząsnąć i odstawić aż wszystko razem się połączy. Po kilku godzinach wymienić zakrętkę na zakraplacz, który znajduje się w pudełeczku od serum i już gotowe. Strasznie dużo frajdy miałam z tego mieszania. 
Ale do rzeczy.
Zabiegi rolką robiłam co 2 dni przez około 2 tygodnie. Więcej tej samej rolki bałam się użyć. Zaczęła chyba się tępić. Nie przekonywało mnie dalsze jej używanie tym bardziej, że w instrukcji pisało że jest zaledwie na 10 razy. Potem nosiłam się z zamiarem kupienia lepszego derma rollera, ale do zakupu nie doszło. Serum white balance używałam cały czas rano i wieczór. Potem przyszły wakacje w trakcie których ktoś zwrócił mi uwagę, że przebarwienie zanika. W rezultacie czego postanowiłam zrobić zdjęcie, bo sama na codzień nie zauważałam zmiany. Po wakacjach kupiłam roller także tej samej firmy. Przebarwienie nakłuwałam max 2 razy w tygodniu, ale serum używałam cały czas rano i wieczór. Na początku października zrobiłam drugie zdjęcie. Poprawa jest widoczna gołym okiem. Zdjęcie przed i po znajdziesz Kasiu w załączniku.
Właściwie to dzięki Tobie nie mam już plamy na policzku. Wskazałaś mi te kosmetyki o których istnieniu nie wiedziałam. Wiem, że to serum spowodowało zanikanie przebarwienia, a derma roller przyspieszył efekt. Będę kibicować Twojemu blogowi i uważnie go śledzić.

Ślę gorące uściski (xxx)
Ewa" 





Serum White Balance Click znajdziecie w następujących sklepach:
biomed - http://www.sklep.bio-med.pl/medik8-white-balance-serum.html - za 220zł
medikan.pl - http://medikan.pl/82-white-balance.html - za 215zł
sklep estetyka - http://www.sklepestetyka.pl/Medik8_White_Balance_Click.html - za prawie 233zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz