środa, 31 lipca 2013

Wasze pytania... Sposób na zmęczone oczy? Jak odżywić skórę wokół oczu? Jak napiąć skórę pod oczami?


Dziewczęta,

Dotarło do nas kilka wiadomości z pytaniami o nasze sposoby na jędrną i promienną skórę pod oczami. Piszecie, że mało jest serum, króre można bezpiecznie nakładać pod Derma Roller na skórę wokół oczu.
Tak, to prawda. Pod tym względem jest dość spory deficyt.
Od pewnego czasu pochylamy się nad serum z kwasem hialuronowym. Przekopujemy internet, aby poszerzyć nasze horyzonty o większą ilość preparatów, które spelnilyby nasze oczekiwania.
Oprócz popularnego medikana odwołaliśmy się jeszcze do kwasów hialuronowych na naturalisie.
Jednak z naruralisa nakładamy ten kwas na inne rolowane części ciała niżeli twarz. Ponieważ z twarzą niechętnie eksperymentujemy po naszych czasem nieudanych testach w związku z kosmetykami, ktore nie są zalecane pod rolkę.

Kwas jaki Wam z pewnością polecimy pod oczy, to Hydr8 B5.
On jakoś specjalnie nie jest zalecany pod oczy - wynika to z opisu, ale my mu dajemy zielone światło.
Z początku delikatnie pod oczami go nakładałyśmy. Okazało się, że wcale nie podrażnia. Koniec końcow po paru podchodach zaczęłyśmy go nakładać także na powieki. Zachowuje się bardzo dobrze. Niezwykle szybko się wchłania. Tak jakby ta skóra potrzebowala tego odżywienia.
Jeśli chodzi wyłącznie o obszar oczu to nie kupujcie dużej buteleczki. Weźcie próbkę.

Nałóżcie sobie na palec wskasujący tylko 1 kroplę, rozmasujcie drugim palcemi nałóżcie na całą skórę wokół oczu. Ta jedna kropla starczy Wam, aby spokojnie dobrze nałożyć na oba oczy. Taka mała próbka starczy nawet na 2 miesiące :)
W internecie doszukaliśmy całe mnóstwo informacji o dzialaniu kwasu hialuronowego. Piszą też, że warto retinol nakladać pod oczy. Jednak dawka retinolu musi być stanowczo mniejsza niż na resztę twarzy.

Tutaj podajemy link do tej próbki -  próbka Hydr8 B5

Tutaj podajemy link do kwasu hialuronowego z naturalisa: kwas hialuronowy, którego jak już pisałam dajemy na inne miejsca rolowane niż twarz.



5 komentarzy:

  1. Hej :) chciałam Ci Kasiu powiedzieć, że z tymi serum masz rację. Straszne mają ceny tych serum, ale jak sobie popróbowałam to zobaczyłam, że się opłaca. Sądziłam, że taka buteleczka starczy mi może na maksymalnie 2 miesiące (mam C-Tetra), a jak się okazuje to zaczynam 4 miesiąc i jeszcze mam olejek w zapasie :) Jakby tak popatrzeć to w ciągu roku wydaję około 180zł dwa razy i mam święty spokój. Kremik mam jakiś taki za 30zł, który akceptuje moja skóra i tylko co robię to każdego wieczoru mieszam kilka kropelek serum z odrobinką kremu.
    W ogole masz fajny ten blog. Piszesz o takich rzeczach, o których ja bym w pierwszym momencie nie pomyślała. Ten Hydro b5 też sobie wezmę. C-tetra też nakładam wokól oczu i na powieki. Jestem zadowolona :) teraz ten Hydro przyjdzie to już w ogóle będzie ekstra.
    Pozdrawiam Cię gorąco i czekam z niecierpliwością na kolejny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nie jestem pewna czy to w tym miejscu powinnam zadawać Ci pytania, ale spróbuję i będę wdzięczna, jeśli odpowiesz :)

    Mam 16 lat i od ponad roku walczę z rozstępami. Na szczęście większość z nich jest jeszcze czerwona, także się nie poddaję. Miałam już 4 razy robiony Fraxel laser, ale z racji tego, że nie zawsze miałam na to czas, odstępy pomiędzy zabiegami bywały naprawdę długie (najdłuższy chyba rok). No ale nie ważne. Rozstępy dużo się zmniejszyły, jednak wciąż nie na tyle, żebym mogła wyjść na dwór w krótkich spodenkach :( Aktualnie smaruje się kremem Elancyl Stretch Mark Corrector i widzę pewną zmianę. Jednak to wciąż nie to. Ostatnio trafiłam na informacje o Derma rollerze i widok efektów bardzo mnie zachęcił do wybróbowania tejże metody walki z rozstępami.
    No i tu przechodzimy do rzeczy. Zamierzam kupić (a raczej moi rodzice którzy dokładają wszelkich starań, żeby pomóc mi w walce z tym paskudztwem) Medik8 Titanium Dermaroller razem z płynem dezynfekującym w zestawie. Dodatkowo C-Tetra i Retinol 3 TR. Jest jednak problem - nie wiem jaką długość igieł dobrać. Rozstępy to jednak nie jakieś tam drobne przebarwienia, które można usunąć rollerem 0.2 mm. Myślę o 1.00 mm i stąd moje pytanie- czy taka długość igieł byłaby odpowiednia? Rollować się będę głównie po udach i po biuście, bo tam mam rozstępy. Ponadto zamierzam też kupić roller 0.3 mm na przebarwienia na dekolcie (mam okropną tkankę łączną, stąd rozstępy i ślady po ranach :/)- to dobry pomysł? Nie chciałabym sobie uszkodzić skóry, ale oczekuję też satysfakcjonujących efektów...
    Dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Derma Roller + C-Tetra + Retinol 3TR to bardzo dobre polączenie w walce na rozstępy.
      Jest jednak spory problem - długości 1,0mm nie kupisz na medikan.pl, ani nigdzie indziej. Mam na myśli tutaj rolkę z Medik8. Sama raz starałam się o tą długość, ale można ją nabyć tylko jako profesjonalista, czyli kkosmetyczka, kosmetolog etc.
      0,3mm na przebarwienia jest ok :) Szukam trochę opinii po necie i znalazłam, że jedna dziewczyna chwali sobie serum White Balance Click z |Medik8 w połżaczeniu z 0,3mm.
      Ponieważ masz 16 lat, to sama będąc na Twoim miejscu zaczęłabym przygodę z rollerem 0,5mm. Przede wszystkim auczysz się z niego korzystać. Pomoże Ci to także prowadzić obserwację skóry. Masz młodą skórę i chętną do produkcji kolagenu. Nie chciałabym, abyś większymi igiełkami zrobiła sobie jakiekolwiek blizny, bo na ten fakt kobiety nie zwracają uwagi. Jeśli ktoś ma skórę delikatną, to jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że zaawansowanymi igiełkami narobimy sobie szkody.

      Usuń
  3. Witam :-), strasznie się cieszę iż trafiłam na Twój blog.
    mam 32 lata i zauważyłam ze moja cera z którą do tej pory nie miałam problemów zaczyna pokazywać oznaki mijającego czasu.
    Oczywiście kupię sobie wszystko o czym piszesz (już nie mogę się doczekać:-), ale zastanawia mnie jedna rzecz, otóż chciałabym również zadbać o skórę wokół oczu i tu moje pytanie dotyczy czy mogę stosować ten sam derma roller co na twarz czy inny?
    z góry bardzo Ci dziękuje za pomoc :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim blogu ostatnio cisza, ale to nie znaczy, że nie działam w swoim zaciszu.
      Obecnie praktykuję z retinolem. Nie tylko na twarz, ale i pod oczy. Niebawem skreślękilka słów odnośnie moich wyników :)

      Usuń