niedziela, 4 listopada 2012

Derma Roller - kosmetyki pod dermaroller - wit. A


Chciałam Wam jeszcze coś przedstawić. Jest to kosmetyk, a właściwie dermokosmetyk na który długo nie mogłam sobie pozwolić ze względów finansowych. W chwili obecnej i tak nie mam jeszcze dużego opakowania tego olejku. Ja kilka miesięcy temu o nim wspominałam, ale po zakupie dermarollera i serum C-tetra kompletnie się wykosztowałam. Po jakimś czasie sięgnęłam po retinol z tej samej firmy, ale w formie próbki. Swoją drogą naczytałam się też w internecie trochę pozytywnych opinii. Nie chciałam też jakoś specjalnie porywać się na duże opakowanie a potem żałować bo mi coś nie posłużyło. Teraz wiem po zużyciu całej próbki, która uwaga - starcza na miesiąc czasu (to bardzo dużo jak na próbkę), że to strzał w 10tkę. Nie podrażnia jeśli stosuje się go zgodnie z zaleceniami, ładnie komponuje się z tym olejkiem c-tetra. dobrze się wchłaniają. Nic po nich nie wyskakuje. Skóra bardzo dobrze na nie reaguje. Efekty są widoczne. Trochę nawet żałuję, że zajęło mi tak długo by się zdecydować na jego zakup.
Zamierzam na dniach zaopatrzyć się już w większe opakowanie.
Jak sami widzicie jest to Retinol 3 TR i znalazłam go w internecie za ok 31zł za 3 ml. Ten duży jest po 150zł za 15ml.

5 komentarzy:

  1. Dlaczego przestałaś pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przestałam. Zbieram odpowiednie wiadomości do pisania. Zabiegi z dermarollerem to czasochłonne działanie i tylko się wydaje z perspektywy czasu, że blog umarł :)))) Jestem i pracuje, żeby coś więcej popisać w temacie :)

      Usuń
  2. Hej, witaj :)
    Bardzo Ci dziękuję za ten blog. Poruszyłaś w nim bardzo fajne rzeczy. Dużo pożyteccznych rzeczy się tutaj dowiedziałam.
    Kupiłam sobie olejki pod derma roller, o których się rozpisujesz i w życiu nie miałam nic fajnejszego. Muszę się jedynie trzymać zalecanych dawek bo jak pokuszę się żeby nałożyć więcej to na skórze pojawiają się maluteńkie wypryski;))))
    Trzymam kochana kciuki za ten blog. Nie mogę się doczekać kolejnego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :)
    Chciałabym się dowiedzieć co stosować po masażu dermaroller,ale cos tańszego ponieważ mój fundusz jako niepelnoletniej osoby nie jest zbyt wysoki :) chcialabym spytać czy moglabym stosowac naturalny olejek z avokado. tu link : http://www.shea.pl/index.php?511,olej-z-awokado-rafinowany-50-ml

    Jesli moglaby pani tam zajrzeć i mi odpowiedzieć bylabym bardzo wdzięczna :) mam ogromny problem z rostepami.. chcialabym jakos je splycic choć troche..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaro, tutaj proszę znajdziesz odpowiedź na Twoje pytania: http://mybeauty-y.blogspot.com/2013/02/odpowiedzi-na-wasze-maile-o-kuracji_3682.html

      Pozdrawiam cieplutko :)))

      Usuń